29 Ocak 2013 Salı

Adobe Flash CS3 213 Full Kurulum Videolu

Adobe Flash CS3 Eğitim Seti Bu eğitim seti, Flash'ı hızlı, kolay ve en doğru öğrenebileceğiniz profesyonel bir kaynaktır. 27 Konu ve 153 Ders ile en ayrıntılı flash kaynağı 18 Saat ve HD kalitesinde video anlatım 1200x675 px çözünürlük Bilgisayarınıza hiçbir kurulum yapmadan direk çalışabilme özelliğine sahip profesyonel arayüz. 

Ayrıca içerik arasından kelime bazlı arama özelliği yapabilme özelliği ile kolay kullanım. Flash'a en en baştan başlayıp kolay ve sade bir dil ile, tasarımcılar için gerekli tüm içeriği kapsamaktadır Bu eğitim setini hazırlayan Ersin Şengül, Flash programını ilk versiyonlarından bu yana kullanmaktadır. 

Flash ile çok fazla proje , oyun, uygulama geliştirmiştir. Bir çok projeyi yönetmiş ve profesyonel düzeyde danışmanlık hizmeti vermiştir. 100'lerce başarılı öğrenci yetiştirerek eğitim sektöründe başarısını ıspatlamıştır.

Adobe Flash CS3 Görsel Eğitim Seti TÜRKÇE
Bilge Adam tarafından hazırlanmış olan ücretsiz Adobe Flash CS3 görsel eğitim setidir.
Bilge Adam Flash CS3 Görsel Eğitim Seti bilge adamın bireysel kullanıcılar için anlatıma aldığı flash cs3 görsel eğitim öğretim seti ile sizde flash cs3 kolayca öğrenebilceksiniz. Avrupa’da Microsoft tarafından verilen en iyi bilgi teknolojileri ödülünü 5 yıl üstüste alan Bilge Adam bilgi teknolojileri akademisinin öğrencilerine ücretsiz sundugu görsel egitim setidir.
Tüm partları bilgisayarınıza indirip bir klasöre çıkartmayı unutmayın.

484 mb Tamamı Türkçedir. Dosyalar Sacede Eğitim Amaçlıdır.

http://www.filesonic.com/file/170201...itim.part1.rar
http://www.filesonic.com/file/170291...itim.part2.rar
http://www.filesonic.com/file/170407...itim.part3.rar



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.