4 Eylül 2013 Çarşamba

Localhost Şifre isteme Sorununa %100 Çözüm

Windows 7 ye geçtiğimde en çok cebelleştiğim konulardan birisi localhost şifre sorunu olmuştur.Alternatif local programları denedim ama bir türlü ısınamadım.Appserv daha kullanışlı geliyordu bana ,neyse friendfeed de bu konuyu açtım.Yine cevap gelmedi.Sonra Enver Arslan(Vefasizalem) sordum.Oda win7 kullanıyordu,kendisinin 2.5.9 kullandını söyledi.Ben onuda kurdum yine şifre istiyor dedim.Şifrenin root root  olduğunu söyledi.İndirdim kurdum oldu vallahi :)

Kurarken bir yerde sizden şifre istiyor zaten orada yazdığınız şifreyi   aklınızda tutun çünkü root  isimi değişmesede şifre orada verdiğiniz şifre oluyor. Ona dikkat edelim :) Yardımları için Enver kardeşime teşekkür eder,bu sıkıntıyı çeken arkadaşlar varsa bu şekilde yardımcı olmak isterim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.