28 Eylül 2013 Cumartesi

Qemu Sanal işletim Sistemi Emülatörü

Qemu Sanal işletim Sistemi Emülatörü

Qemu Sanal işletim sistemi pc emülatörüdür. Birden fazla işletim sistemine ihtiyaç duyanlar yada sadece bir an windows!a ihtiyaç duyanlarınız olabilir. Benim gibi yeni bir web site tasarladığınızda acaba windowsta nasıl gözüktüğünü merak ediyorsanız veya yeni çıkan dağıtımlardan birini denemek için fakat kendi kullandığınız dağımdan vazgeçemiyorsanız ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek açık kaynak kodlu emülatörlerden biridir. Konsol aracılığıyla kullandığımız Qemuyu geliştirilmekte olan launcher sayesinde konsoldan sıkılan arkadaşlar için de grafiksel arayüzü ile kullanım kolaylığı sağlıyor...

Kurulum için.
sudo aptitude install qemu
grafiksel arayüz için.
sudo aptitude install qemu-launcher

kurulum tamamlandı Donatılar başlığı altında bulabilirsiniz



dilerseniz bağlı olan ram miktarını arttırabiliyorsunuz
Hdd new ile yeni bir sanal alan oluşturuyorsunuz...



yeni bi hdd oluşturuyorsunuz


kurulum için kaynak dev/cdrom ve kaynak için yeni oluşturduğunuz sanal alanı seçiyoruz.


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.