8 Eylül 2013 Pazar

Facebook okeyde profil bulmak videolu anlatım

Aslında bu videoyu daha önce çekmiştim ! Yüklemeyi unutmuşum :D Facebook durumları tek tıkla beğenme konusunun sonuna yazmışım ama unutkanlık işte :) Gerçi win 7 den tekrar xp ye geçtim ,geçerken videoların yedeğini almamışım :D  Bende videoyu sizin için tekrar çektim ;)

Biliyorum bana sapık mısın lan sen ? diyenler olacaktır.Ancak gelin görün ki bu yöntemlerle bir kere kız düşürme çabasına girmedim.Zaten  benim o taraklarda pek işim olmaz.Gay değilim ,ama ne bileyim içimde ki çoşkun ölmüş :(  Ben facebook okeyde profil buluyorum diye hava atan bi gavat vardı ona itafen çektim videoyu :) Kimse bilmiyor diye seviniyordu ,bende herkese öğretiyorum :)
Facebook Okeyde Profil Bulmak from cralbilogcu on Vimeo

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.