16 Ağustos 2013 Cuma

2013-2014 Üniversite Kayıt İçin Gerekli Belgeler

2013-2014 eğitim öğretim yılında bir eğitim programına kayıt hakkı kazanan öğrencilerin hazırlayacakları belgeler aşağıda listelenmiştir.

Bunların dışında kazandığınız üniversitenin özel talepleri olabilir. Bu durumda ekstradan istenen belgeleri üniversitenin öğrenci işlerinden öğrenmelisiniz. Genel olarak istenen belgelere göz atabilirsiniz.

2013 2014 ÜNİVERSİTE  KAYDI İÇİN GEREKLİ BELGELER:

a) Öğrencinin mezun olduğu liseden aldığı diplomanın aslı ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi

b) Öğrenci 0,15 katsayısından veya ek puandan yararlanarak ya da sınavsız geçişle yerleştirilmiş ancak alanı diplomasında veya mezuniyet belgesinde belirtilmemişse, hangi okul ve alandan mezun olduğunu gösterir resmi belge (METEM programlarından mezun olanların diplomalarında okul adı olarak, diplomayı düzenleyen merkezin adı yazılmaktadır.)

c) 12 tane 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf

d) Kayıttan önce belirlenip üniversite tarafından ilan edilecek diğer belgelerin aslı veya Üniversite onaylı suretleri

ÖSYS ile bir yükseköğretim programına yerleşen yükümlülerin askerlik durumları, üniversiteler tarafından http://kamu.turkiye.gov.tr internet adresinde görülebilecektir.

Adayların askerlikle ilgili sorunları için askerlik şubelerine, kredi konusunda ayrıntılı bilgi için de üniversite rektörlüklerine veya Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumuna başvurmaları gerekmektedir.

Anadolu Üniversitesi Merkezi Açıköğretim Programlarını kazanan adayların, kayıt işlemleri ve kayıt tarihi için Anadolu Üniversitesi Rektörlüğüne başvurmaları gerekmektedir.

Kazanan adayları gösteren fotoğraflı sınav sonuçları adayların yerleştirildikleri yüksek öğretim programlarının bağlı olduğu üniversite rektörlüklerine ÖSYM tarafından elektronik ortamda gönderilecektir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.