17 Ağustos 2013 Cumartesi

Teoman müziğe ne zaman geri dönecek?

Müziği bırakma kararıyla bir çok hayranını üzen tanınmış rockçı Teoman’dan Nisan ayında müziğe tekrar döneceğine dair bir açıklama gelmişti:

TEOMAN’IN AÇIKLAMASI ŞÖYLE:

“Arkadaşlar, geçen sene sizlere müziği bıraktığımı bildirmiştim. Şimdi ise, sahneye geri dönme kararımı bildiriyorum. Bıktığımı, daha uzun yıllar yapmak istemeyeceğimi düşünüyordum ama yanılmışım. Canım sahneye çıkmak istiyor. Üretim konusuna gelince; kendimi biraz serbest bırakmayı düşünüyorum. Yani sahneye dönüyorum ama şarkı yazma konusunda kendimi zorlamak istemiyorum. İleride, eski şarkılarımın başarısını yakalayan ya da aşan şarkılar yazarsam, sizlerle bir şekilde paylaşırım. Az sayıda, özenli konserler vereceğim. Ne zaman , Nerede, nasıl konserler olacak bunlar, tam olarak henüz bilmiyorum ama verdiğim kararı sizlerle paylaşmak istedim. Sevgiler… Teoman”

Hala sahnelerde göremediğimiz sanatçının gelecekle alakalı planları ise hala merak konusu…

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.