13 Ağustos 2013 Salı

Payza Nedir? Payza Hesabı Nasıl Açılır? Payza Nasıl Alınır?

Payza Nedir?Nasıl üye olunur?Resimli anlatım



Payza (Alertpay) Nedir?
Alertpay 2004 yılında kurulmuş bir aracı banka ödeme kuruluşudur.Paypal ve Liberty Reserve' e alternatif olarak kurulmuştur,2012 yılında  isim değişikliğine gidilip adı Payza olmuştur. Güvenli e-wallet hizmeti sunmak, ticari firmalar ve müşteriler arasında güvenli fon transferi yapmak amacıyla kurulmuştur. Kanada merkezli bir firma olup dünya üzerinde tüm müşterileri kabul etmektedir.Payza'e yatırılmış tüm paralar çeşitli sigorta kuruluşlarının denetiminden geçen Abd ve Kanada bankalarında tutulmaktadır yani sağlamdır.
Firma Kanada kanunlarına tabi olup, Kanada'da bulunan bir çok kuruluşun koyduğu standartlara uymakta olup bu kuruluşların denetimi altındadır. Bu kuruluşlar; OSFI (Office of the Superintendent of Financial Institutions Canada), FINTRAC (Financial Transactions and Reports Analysis Centre of Canada) ve FinCEN (Financial Crimes Enforcement Network).

Payza nasıl kullanılır?
İnternetten yapılan alışverişlerde birçoğumuz kredi kartı kullanmaktan çekiniyoruz. Bu sebeple Paypal ile başlayan birçok internet bankası kuruldu ve artık kredi kartı gereksiniminiz olmadan, bu internet bankalarından birçok internet marketinde, başta Ebay olmak üzere alışverişlerimizi gerçekleştirebiliyoruz.Yurt dışı para alış/verişlerinde internette kredi kartı bilgilerimizi vermeden güvenli bir şekilde para transferlerini yapabiliyoruz .

size daha önce birçok ek gelir sahibi olabileceğiniz, siteleri tanıtmıştık ve tanıtmaya devam ediyoruz. İşte bunlardan tıkla kazan siteleri için Payza( Alertpay) ödeme almanızı sağlayan bir yöntemdir. Özellikle son zamanlarda adı geçen neobux  ve justbeenpaid  sitelerinde kazançlarınızı paraya çevirmenin yolu Payza (alertpay)kullanmaktan geçer.

Türkiye için geçerli olan para transfer yolu banka havalesi,kredi kartına para çekimi ve çek ile paranızın adresinize gönderilmesidir. Çekiniz siteye göre 5-10 iş günü içerisinde adresinize postalanıp, dolar çeki bozan bankalar aracılığıyla paranızı alabilirsiniz.

Yaptığımız araştırmalar sonucu dolar çeki bozan bankalar ve yaptıkları kesintilerden bahsedersek; Ankara’da İş Bankası Akay şubesi ve Yapı Kredi Kızılay şubeleri uygun ve dolar olarak alacaksanız 15 dolar kesinti yapıyorlar. Bunun dışında bütün Oyak Bank şubeleri çeşitli bankalara göre % komisyon uyguluyor, çoğu çeklerinizin geleceği Bank of America için bu oran %2.5. Sonuç olarak paranız çok kısa sürede olmasa da elinize geçecektir, sonuç olarak para kazanmanın biraz da zahmeti olması gerekir.

Nasıl üye olunacağına gelirsek, bunun için İngilizce’si çok iyi olmayanlar için resimli bir kılavuz hazırladık onu yayınlıyoruz.

Payza (Alertpay) sitesine nasıl üye olunur?Türkçe resimli anlatım!

Öncelikle üyelik için Payza.com tıklayınınız!
1.Adım: yukarıdaki payza.com adresine tıkladıktan sonra karşınıza aşağıdaki resimdeki  gibi bir sayfa gelecektir.Burada yapmanız gereken Sign-up now tıklamak.


2.Adım :Gelen ekranda öncelikle bulunduğumuz Ülkeyi seçiyoruz ardından payza hesap türümüzü seçeceğimiz alan geliyor.İlk kez  payza (alertpay) hesabı açanlar için Personal Starter hesabı seçmenizi öneririz.Aşağıda resimde görüldüğü gibi

3.Adım:Karşınıza gelecek olan ekranda isim ,soyad ve adres bilgilerinizi dolduracağınız formu çıkıyor.Burada dikkat etmeniz gereken nokta Region bölümüne EUROPE yazmanız gerekmektedir!


Yukarıda bulunan meslek alanındaki mesleklerin Türkçe açıklamları;


4.Adım :Payza hesabı olarak kullanacağınız mail adresiniz gmail adresinizi kullanmanızı tavsiye ederiz.Hotmail lerde aktivasyon maillerinde sorun yaşanmaktadır.Payza hesabınıza girişinizi sağlayacak olan şifre belirleme ve para alış verişlerinde kullanacağınız PIN belirleme .(Bu bilgilerinizi umutmamak için bir yere not almanızı tavsiye ederiz.)


Yukarıdaki işlemleri tamamladıktan sonra payza tarafından mail adresinize aktivasyon linki gönderdiklerine dair aşağıdaki ekran gelmektedir.




Payza (Alertpay) hesabınızı aktif ettikten sonra yapacağınız ilk adım payza (alertpay)hesabınızı telefon ile onaylı hale getirmek olacaktır.
Payza (Alertpay) hesabını telefon  ile onaylama resimli anlatım ;
1.Adım: Payza (alertpay)hesabınızda bulunan Unverifled yazan yere tıkladıktan sonra aşağıdaki resimde görüldüğü gibi en altta bulunan telefon onayı bölümüne tıklıyoruz!


2.Adım :Telefonumuza sms olarak doğrulama kodu isteyeceğimiz ve telefon numaramızı gireceğimiz sayfa karşımıza çıkıyor.


3.Adım:Payza (alertpay) tarafından cep telefonumuza gönderilen doğrulama kodunu yazdığımız alan geliyor.Aşağıda resimde olduğu gibi bu bölümüde doldurup payza hesabımnızı telefon ile onaylamış oluyoruz.


Payza.com 'a üye olmak ücretsizdir!Payza ya üye olmak için tıklayınız!
Yukarıda vermiş olduğumuz payza resimli anlatımlardaki tüm işlemleri sırasıyla doğru bilgilerinizle doldurduğunuzda payza hesabınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.
Payza hesabı kullanımı ile ilgili bundan sonra sitemizde anlatılacak olan bölümler;
=>Payza hesabına kredi kartı ekleme resimli anlatım
=>Payza hesabına banka hesabı ekleme resimli anlatım
=>Payza hesabından banka hesabına para çekme resimli anlatım
=>Payza hesabından kredi kartına para çekme resimli anlatım
En yakın zamanda yukarıda belirtmiş olduğumuz resimli anlatımlar sitemize eklenecektir.Sitemizi sık kullanılanlar bölümüne ekleyerek takip edebilirsiniz.

Payza.com 'a üye olmak ücretsizdir!Payza ya üye olmak için tıklayınız!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ADRESLERDE GEÇERSİZ KARAKTER YÜZÜNDEN PARAMI ÇEKEMİYORUM.NE BİÇİM SİSTEM BU YAAA.GEÇERLİSİ HANGİSİ ACABA

Unknown dedi ki...

Bİ YARDIM EDİN NE OLUR.

Unknown dedi ki...

Payza karti varmidir ??
Int üzerindeki para yi burdan cekebilirmjyim? ?

Unknown dedi ki...

merhaba ben payza hesap açtım ama hesap numaramı nasıl görebilirim? ve neden aürekli giriş parolası hata veriyor? account number gibi birşey olmuyor mu? nasıl para yatırılır hesap no olmadan? teşekkürler

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.