15 Ağustos 2013 Perşembe

İnternetten Nasıl Para Kazanılır?



Bu ara çok gözde olan internetten para kazanma olayından bahsetmek istiyorum arkadaşlar.Malum hayat şartları insanları ek gelir bulmaya zorluyor.Şimdi ben de sizin gibi araştırmalar yapıp,acaba nasıl oluyo diye siteleri,forumları gezip araştırdım ve sizler için kendi fikirlerimi sunup sizlerin de bu konuda bilgi sahibi olmanız için birşeyler anlatmaya çalışacağım.Baştan söyliyeyim en son yöntem benim kendi uyguladığım ve birebir bildiğim yöntemdir.Bu işin pek çok yolu olduğunu söyleniyor arkadaşlar.Ancak ben size en favori olanlardan bahsedicem...

Örneğin; şirketler piyasaya çıkacakları ya da çıkardıkları ürünün tutup tutmayacağını ya da ürünlerini ne yönde geliştirmeleri gerektiğini anlamak için bu işi profesyonelce yapan firmalarla antlaşmalar yapıyorlar.Bu firmalar da onların bilgileri dahilinde formlar hazırlıyorlar ve bizlerin görüşlerini almak için bu formları doldurmamızı,sorulara cevap vermemizi istiyorlar.Bunu teşvik etmek için de küçük miktarlardan başlayan ödemeler yapıyorlarmış.Bu işe daha da teşvik etmek için arkadaşlarımızı ve yakınlarımızı,tanıdığımız tanımadığımız kim varsa onların da bu formlara katılmasını sağlayarak,bizlere yükselen ödemeler yapacaklarını söylüyorlarmış.Neden mışlı mişli anlatıyor bu? derseniz;ben hiç denemedim duyduklarımı okuduklarımı sizlere aktarıyorum desem heralde sorunuza cevap vermiş olurum...


Başka bir yöntemse;reklam tıklayarak para kazanma.Üretici firmalar onların ürünlerini görmeniz amacıyla reklamlar yaparlar ve biz bu reklamları tıkladığınızda reklam sayfaları açılıp,bu sebeple bizlerin de o ürünlerden alabileceğini düşünerek,bizleri gene ufaktan başlayan ve arkadaşını da çağır o kazansın sen onu çağırdığın için daha çok kazan sloganlarıyla bizlere her reklam tıklamamıza karşılık ödeme yapıyorlarmış.Bunu da hiç denemedim...

Diğer bir yöntem;Affilete Marketing adında ve dünyada en çok kazandıran gözle bakılan ürün reklamını forum,website ya da blog falan kurmadan size açılan sayfa üzerinde ürün alış verişi ve bunların reklamını yaparak çok iyi paralar kazandırıyorlarmış.Bunu da denemedim ama çok met edildiğini çok işe yaradığını söylüyorlar...

Son olarak benim yöntemime gelelim arkadaşlar.Şimdi size en iyi bildiğim ve en sağlam olduğunu düşündüğüm yöntemden bahsetmek istiyorum.Bir web site ya da forum  kurabilirsiniz arkadaşlar.Bu şekilde sitenizi bir sürü içerik ve bir sürü bilgiyle doldurursunuz,sonra reklam alırsınız ve para kazanırsınız...


Ben bu işlerden pek anlamam diyorsanız.Alın size ilaç gibi bir  çözüm.Açın blogcu,blogspot ya da wordpress .com u ve üye olun.Bence en kolayı blogspot olan blogger.com Herhangi bir yere para yatırmanıza,bu işten anlamanıza hiç gerek yok.Sadece siteye girin ve BAŞLAYIN yazısını tıklayın.Gerisi öyle bir geliyor ki ben bile bu kadar bilgisiz olmama rağmen, alın işte size blogspottan açtığım blogla birşeyler anlatmaya çalışıyorum.Yazıyı tıklayın ve gereken yerleri doldurun blog 5 dakikada hazır.Çok değil 1 saat falan kurcaladıktan sonra kendi kendinize ne kadar kolaymış diyeceğinizden eminim.Bloğa ne yazıcam diyorsanız?Kendinizi üzmeye hiç gerek yok.Ne biliyorsanız onu yazın.Dedğim gibi biraz kurcalardığınızda çok kolay bir şekilde yazılarınıza resim falan da eklersiniz.Kendi bildiklerinizi yazın. Başkasınınkileri kopyalarsanız başınıza iş alabilirsiniz.Çünkü bu işi hukuki boyutları da var.Siz işinizi garantiye alın.Bir süre sonra baktınız 15-20 tane sağlam yazı yazmışsınız.Hemen Kazanç Sağlayın diye bir seçenek var.Onu tıklayın bilgilerinizi yazın 1 hafta içinde bloğunuza reklam gelir ve parayı da verdiğiniz adresteki kişiye elden teslim ederler.Hepsi bu kadar işte...

Basit ve emek verilmeden yapılan işlerden pek hayır beklemem ben arkadaşlar.Kimse kimseye hiçbirşey yokken bedavadan bol para vermez.Blogunuzu açtığınızda bir süre sonra neden para gelmiyor demeyin.Çünkü bu iş sabır ister.Öyle birkaç ayda hatrı sayılır bir para kazanabiliceğinizi sanmıyorum.Ama sabırlı ve istikrarlı olursanız bir süre sonra kazanacağınız kesin.Ben blogger dan bahsettim,çünkü bana kullanımı en kolay gelen oydu.Belki diğer sitelerin ki size daha kolay gelir,belki daha çok kazandırıyordur.Orasını bilemem ama ben kendi deneyimlerimden yola çıkıp sizlere yardımcı olmaya çalıştım...

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.