30 Haziran 2014 Pazartesi

Photoshop'ta Tabela Yapalım 2014 Resimli Anlatım

Photoshop'ta Tabela Yapalım 2014 Resimli Anlatım- Sigara İçilmez tabelası


Adım1) 300×300 pixel 300 resolution değerlerinde bir dosya açıyoruz.

Adım2) Şimdi bir adet sigara görseline ihtiyacımız var isterseniz bunu kullanabilirsiniz ya da Google Grafiklerde “cigarette” olarak arama yaparak başka görsellere ulaşabilirsiniz. Ben bunu seçtim:

Adım3) Sigara layer’ımızın üzerine yeni bir layer oluşturup Eliptical Marquee Tool ile bir yuvarlak çiziyoruz. (Shift tuşuna basılı tutarak yuvarlak yaparsanız orantılı tam bir daireye sahip olursunuz)

Adım4) Paint Bucket Tool yani boyama aracımızı seçip (Kısayol tuşu: G) kırmızı renkle (ff0000) yuvarlağımızın içini boyuyoruz.

Adım5) Select menüsünden -> Modify -> Contract seçeneğine girip Contract değerini 20 pixel (kırmızı çerçeveyi daha kalın isterseniz rakamı büyültebilirsiniz) veriyoruz. Ardından delete (del) tuşuna basıp, kırmızı çerçevemizi oluşturmuş oluyoruz.

Adım6) Yeni bir layer daha açıp bu sefer Rectangular Marquee Tool ile çerçevemizin tam ortasına iki tarafı da birleştirecek bir çubuk çiziyoruz. Ve sonra yine içini kırmızıya boyuyoruz.

Adım7) Move Tool‘u seçip (Kısayol tuşu: V) çubuğumuzun kenarlarında döngüsel oklar çıktığında çubuğumuzu yasaktır işaretini oluşturmak için döndürüyoruz.

Adım8) Güzel bir font seçip (Örnekteki fontun adı: Myriad Pro) artık duyurumuzu yapabiliriz. “Sigara İçmek Yasaktır” , “Sigara İçilmez” …v.s.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.