Blogum için geri sayım aracı arıyordum.Güzel bir sayaç buldum ,sizinlede paylaşmak istedim.Yazı içerisinde demosunu görebileceksiniz.Blogger ile uyumlu hale getirdim.
Temamızda
Daha sonra sayacımızı göstermek istediğimiz yere ,şu kodları ekliyoruz ;
Temamızda
tagını bulup hemen üzerine aşağıda ki kodları ekliyoruz.
Daha sonra sayacımızı göstermek istediğimiz yere ,şu kodları ekliyoruz ;
hafta
0
0
gün
0
0
saat
0
0
dakika
0
0
saniye
0
0
Kırmızıyla belirtiğim yerleri ,isteğinize göre değiştirin. Ayrıca blogger harici kullanmak isterseniz => countdown.rar






TESKEREYE KALAN SÜRE :)